wamstell

Alla inlägg den 13 juni 2014

Av saga berglund - 13 juni 2014 13:16

hejhej! jag tänkte berätta hur det var i luleå och vad jag tyckte om den " staden" och så och vad vi gjorde!


vi skulle ju få en belöning för att vi har jobbat i kiosken! vi bestämde oss för att fara till luleå!

vi var 8 stycken som for! när vi kom fram till luleå gick vi till dollarstore och där köpte jag ett tuggummi paket ett nytt puder och hund godis! sen for vi till hotellet som hette elite! det var jätte fint när man kom in där och så! jag skulle dela rum med domile! det var sjukt finnt i rummen och jag vart sjukt nöjd. när vi hade kollat in rummen och så så gick vi ut på stan och shoppade! vi fick 300 kr var av holken så de va najjjs! jag köpte två st linnen;) vi åt lunch på ett caffe och där så åt jag plättar:p sen for vi hem vi gick ut och fotade lite och gick runt å kollade lite sen så gick vi tillbaka till hotellrummen för att fixa oss! då vare dax för middag. vi skulle ära på allstar och de var så himla gott! jag åt nån kykling grej med massa typ såser och så å till de fick man bröd å pommes! då vi hade ätit gick vi å köpte godis sen for vi på bio. vi såg malificent eller hur det nu stavas men det är iaf törnrosa men den är oteknad. vi såg den i 3D och jag och en till grät:,) den va iaf jätte bra! sen for vi hem myste å hade jättekul! jag gick och la mej ungefär 4. sen steg vi upp å gick och åt hotellfrukost! den va jättegod;) sen gick vi till rummen packade och åkte hem!<3                                  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,jag är en tjej som älskar att rida och fota:) sprid gärna vidare våran blogg:D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

ska jag sälja min lovspell eller ska jag ha kvar den?
 ha kvar den
 sälj den

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards