wamstell

Alla inlägg under mars 2014

Av saga berglund - 30 mars 2014 21:30

fotat med lillasysteeeer<3<3 haha ja hade inget smink å hade inte kamat håret men hahaha:,)<3                                                                            

Av saga berglund - 27 mars 2014 22:06

hade verkligen inget å göra så fotade mina vs!:)                                                                          

Av saga berglund - 20 mars 2014 22:09

tjääääna haha nämen idag va ja ju på ridningen i stan! vi hade hoppning och jag hade kit! vi började och värma upp och jag kände redan då att kit va sjukt taggad å pigg. hon bara välde fram i galloppen, men de va gullit! sen ställde vi upp och börja hoppa! de gick väl som halvbra för mig. va lite bökigt att få ut henne i hörnen men annars gick de väl rätt bra! hon bjöd bra på hindrerna och va bara sjukt duktig!<3<3 hehe årka inte ta nån bild så bjuder på en gamalXD<3<3  

Av saga berglund - 16 mars 2014 21:33

hade ju som halv lovat att de skulle komma lite bilder på då vi hoppade med kaninerna osv men som vanligt så kan vi nite hålla oss så vi fotade oss med:D



nellie - lovisas kanin

     



jonna - min kanin

                                   





nellie<3

        





jag :,)

     



lovisa<33

             





båda två jaooo<3<3

            





lovisa å nellie<3

              

Av saga berglund - 16 mars 2014 20:56

Hej,
Jag är nu hemma från Jäckvik men jag är så lat så jag orkar inte skriva långa inlägg men det vi gjorde var typ att åka slalom, snowboard, fiska och köra skoter. Här kommer lite bilder ?

Av saga berglund - 16 mars 2014 17:14

jag tänkte uppdatera lite för har inte gjort de på ett tag nuXD igår kväll så kom domile till mig, vi gick till filip och var med johannes linus å filip. vi cyklade runt ja å domile åkte pakethållare linus och filip sjussade och johannes hade egen cykel. vi for hem till linus effter ett tag å så åt han sen for vi in till ica sen till filip. då kom chrille så vi for på ica å köpte godis osv och sen for vi å busplinga.. haha.. sen så for vi till filip igen och dom typ spelade å ja å domile satt vid datorn.. sen gick vi ut igen.. dom sjussade hem oss effter att vi hade vart på skolgården en stund och sen gick ja å domile in å skypa och sen la vi oss med telefonerna och sen somna viXD 

vi vaknade runt 9 och klev upp typ halv tio åt frukost osv och sen for vi till mackan! vi tog in och borstade han och HERREGUD va mycke hår han löser nu asså! vi stod och borstade på han en stund sen tränsade vi han och sen for vi ut och red! de va rätt hårt i marken idag så jag fick hoppa av och gå med  han på vissa ställen men vi hittade iaf en bra plats tillslut! jag hoppade av.. och domile hoppade upp på han! haha jag satt fast grimskaftet i tränset! hon var jätte duktig och allt gick jätte bra mackan skötte sej toppenbra! nu  ska jag och lovisa hoppa med kaninerna så de kommer väl upp lite bilder sen! hejdå<3<3<3<3<3<3  

Av saga berglund - 13 mars 2014 19:21

Hejhej!
Idag hade jag ridning på SRK (lik som alla torsdagar) men iaf, jag red Kompis. Varför kan jag aldrig få rida någon större? Får alltid småttingarna... Det gick iallafall ganska okej. Han gick lite sämre i ett varv (minns inte villket) men det kunde ha gått sämre;)

Av saga berglund - 12 mars 2014 21:06

                                                                                               

Presentation


Hej,jag är en tjej som älskar att rida och fota:) sprid gärna vidare våran blogg:D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

ska jag sälja min lovspell eller ska jag ha kvar den?
 ha kvar den
 sälj den

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards