wamstell

Alla inlägg under maj 2014

Av saga berglund - 25 maj 2014 19:13

Hästen på bilden är verkligen min älskling! Han ställer upp i alla lägen och jag kan alltid komma till han om det är nåt. Vi klarar allt tillsamans även om vi kan bråka och så ibland så kommer vi Alltid överens om en väg tillslut! Du är verkligen en häst man kan älska för livet och hoppas aldrig vi måste lämna varandra! Älskar du mackiiii<3

Av saga berglund - 24 maj 2014 22:07

hej! idag kom den dagen jag har taggad mest till i veckan;) vi tog in amanda till kdrf!! jag ska ju tävla på torsdag som jag taggar otroligt mycket så vi tränade idag! 

jag tyckte det gick jätte bra, det jag måste tänka på är att ha mer fart och verkligen tänka på att titta vart jag ska och inte titta på hindret utan bortanför hindret! 

det jag tyckte gick bra idag var ju att amanda hoppade ordentligt och jag kände verkligen att hon ville göra det här för mej och hon kämpade verkligen! de jag tyckte gick bra för mej själv var väl att jag hoppade då jag ibland kan vara lite hopprädd men efter att ha hoppat amanda idag så har de typ farit bort helt!! 

hon jag " tränade för" höjde tre av hindrerna typ och sa att hon inte skulle säga hur mycket hon hade höjt fören jag hade hoppat men de gick jätte bra och vi klarade de! fter att vi hade klarat det så sa hon hur högt det var! det var 90 cm;) jag vart så nöjd över amandaaa! 

hon e verkligen en superponny<3<3

dissa mina miner på bilderna å haha e inte lika nervös som jag ser ut:,)

                                                                   

Av saga berglund - 23 maj 2014 23:35

hej! jag har sovit hos lovisa idag och hon sover hos mej inatt ;) vi passade på att fota lite idag när det var så fint väder så här kommer några bilder! 

                                                             

Av saga berglund - 19 maj 2014 13:43

hejhej! jag hittade en sida på nätet som hette glowup! dom säljer uv produkter altså självlysande produkter som man kan ha på sej, dom säljer till exempel body paint som är självlysande som man kan lägga vart som helst på kroppen om man vill vara lite extra lysande!! dom har även uv mascara som är en mascara som lyser i mörkret och det finns även olika färger att välja mellan! superhäfftigt tycker jag! jag tycker alla ska ta och kolla in denna sida och se om kanske just du hittar något;) hare bra! hejdå<3 www.glowup.se  

Av saga berglund - 17 maj 2014 20:07

Idag så red jag Amanda. Jag körde lite barbacka dressyr på ridbanan och de gick faktiskt rätt bra! Jag sitter ju inte så jätte bra i hennes trav skulle behöva ruda lite för Elin barbacka så hon får tjata lite på mej;) Amanda skötte sej fint. Hon gick i låg och arbetad form i skritten men lutade sig lite mycket mot höger skänkeln och ville Gärna glida ut lite där men jag fångade upp henne i ytter skänkeln så lyssnade hon bra! Traven va väl sisådär men jag måste kämpa så själv när jag rider barbacka i traven för att hon skumpar lite å då får jag sån obalans men det går bara bättre och bättre för varje gång! Jag försökte tänka på att sträcka upp mig och inte sitta så ihopsjunken och händerna försökte jag med men de brukar vara ett litet problem:p blicken var väl sisådär men jag satt kvar å de e väl huvudsaken? Jag tyckte hon gjorde de jätte bra vi måste bara träna på de där med traven barbacka så blir vi ju perfa?
Haha vart faktiskt riktigt nöjd över hennes svans idag, å hon fick en fläta i luggen;)<3

Av saga berglund - 16 maj 2014 15:32

hejhej! vet lixom inte vad jag ska skriva om och så, mn försöker ju alltid hitta på något nytt!!


asså jag skulle vilja sälja min love spell men jag vet lixom inte.. jag tycker ju att den luktar sjukt gott och så men den skulle nog passa bättre hos någon annan, men vet inte.. ni kan ju få bestämma? vi gör så! ni får rösta ja eller nej, röstar ni ja så behåller jag den röstar ni nej så säljer jag den! typ 80 - 90 kronor eller nåt? aja vi får se! rösta på nuuuu!!! <3 om ni kollar till vänster nästan längst upp på bloggen så finns omröstningen!! röstaaa!! kommer en bild nu också på hur det ser ut för er som inte vet det, så bilden som kommer här ovanför är på röstningsgrejen ;) bils  

Av saga berglund - 15 maj 2014 22:10

Asså så sjukt underbart att vi har dom? Om inte jag hade haft dessa fina fina hästar så skulle jag ju inte kunna leva. Dom som spelar fotboll/hockey/innebandy å vad som helst, okej jag förstår att dom fastnar för sporten och så men ridning e så mycket mer en en hobby, ridning är mitt liv. En gång ryttare alltid ryttare.. Att bara sitta där och prata med hästen om hur man känner kan vara precis de man behöver ibland.. De e iaf de allra bästa jag vet! Hästar livet ut:*

Presentation


Hej,jag är en tjej som älskar att rida och fota:) sprid gärna vidare våran blogg:D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

ska jag sälja min lovspell eller ska jag ha kvar den?
 ha kvar den
 sälj den

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards