wamstell

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av saga berglund - 1 juni 2014 22:51

jag tackar så hemskt mycket för alla foton som mye har tagit jag blev så nöjd över dom, dissa mig på vissa bilder min sits sög på vissa av dom                   menmen;)

Av saga berglund - 1 juni 2014 09:23

hejhej! jag kom just på att jag har glömt att skriva om hur det gick på tävlingen! jag hoppade ju amanda oc hjag vart såååå nöjd över henne. vi startade en 50  och en 60och hon var helt underbar! 

i 50 så var hon kanske lite seg pga mig men de var bara något små tjaffs å på grund av att de inte gick så fort så blev det nästa en nit men hon klarade de ändå superhästen!

sen på 60 så gick det verkligen perfekt! vi hade väldigt bra fart och hon höll inte ens nästan på att nita nån stans utan hon gled bara över hindrerna! och dom bra resultaten gjorde så att vi nollade båda klasserna!! så jag är iaf väldigt nöjd och skulle inte kunna göra det bättre! min lilla stjärna!!  bilden är dock inte från idag! <3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,jag är en tjej som älskar att rida och fota:) sprid gärna vidare våran blogg:D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

ska jag sälja min lovspell eller ska jag ha kvar den?
 ha kvar den
 sälj den

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards